Sunday, July 18, 2010

People-watching...

The metro station is by far the best place to people-watch. Some of Maryland's finest are walking in and out. Oh and the tourists. They are quite entertaining. The floppy hats and fanny packs are my favorite.

3 comments:

Lil' Woman said...

You find some real winners when you people watch.

Anonymous said...

外遇---偷來的時間、偷來的伴侶、偷來的愛情
或許新鮮刺激,或許瘋狂美好,但這一切,終究是偷來的…
外遇傷害了一個幸福的家庭
或許你會說:問題其實早已存在,外遇並不是傷害的唯一因素
但是內心深處其實你知道,這只是外遇的藉口!
建築在傷害別人之下所得到的愛情,終究難以幸福…

Anonymous said...

顫抖著手,我拿不穩那份薄薄的離婚協議書
早知道他的出軌,癡心的守候最後他終究還是想要離婚
朋友勸我抓姦,但是我擔心他一氣之下會決裂的提出離婚要求
我愛他,願意作出一切只為挽回
所以我等、我默不吭聲、我在他面前強顏歡笑
多少夜裡,他用敷衍的藉口不歸
而我假裝相信,卻淚濕了枕頭...
顫抖著手,我拿不穩那份薄薄的離婚協議書
啞著聲音,我告訴他我絕對不會離婚去成全他們
只是,我不知道不離婚,懲罰的是他們,還是我自己...